Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thread Contributor: RAQ6Jakie obroty max
#11
Na początek, proponuję abyś opisał swój motocykl. Co jest oryginalnie, a co było zmieniane (szyba, wydech, kufry)? Jakie czynności serwisowe były wykonywane (luzy zaworowe, czyszczenie gaźników, filtr powietrza, itd)? Hamulce sprawdzone, nie trzymają? Ciśnienie w oponach 2 bar?
Odpowiedz
#12
nagrzebane trochę było , za granicą, stwierdziłem wymienioną dyszę w gaźniku przednim na 86, tłumik leovince + kolektor, ja dołożyłem szybę wysoką i średnią (obecnie na wysokiej) kufer, czyszczenie gaźnika nowy filtr i świece(irydowe) oczywiście olej+ klocki, czyszczenie zaworów pair, luzy zaworowe ok. Dzisiaj zauważyłem chyba problem z podciśnieniem ustawiłem w zeszłym tygodniu na równo, a dzisiaj sprawdziłem i była różnica 30cmHg. Jaką wartość macie panowie na waku podczas ustawiania, bo ja na tylnym mam w okolicach 20cmHg, a przód 25cmHg. Po ustawieniu na równo na obu stanęło na 22cmHg, według waku jest na czerwonym polu z napisem "LATE VALVE TIMMING OR LEAK AT INTAKE MANIFOLD OR HEAT RISER" czyżby lewe powietrze, lub rozrząd?
Odpowiedz
#13
Jeśli na przednim masz dyszę 86, to jaką masz na tylnym? Iglice fabryczne czy też zmieniane?
Może luzuje się śruba od podciśnienia i przestawia się od drgań?
Odpowiedz
#14
(05-22-2018, 09:18 PM)buczek napisał(a): Jeśli na przednim masz dyszę 86, to jaką masz na tylnym? Iglice fabryczne czy też zmieniane?
Może luzuje się śruba od podciśnienia i przestawia się od drgań?

tył
sprężyna 155mm
iglica b76e
dysza wolnych 38S
dysza główna 92


przód

sprężyna 175mm
iglica c12c
dysza wolnych 38s
dysza główna 86

moto z Niemiec z salonu hondy( kupiłem w Polsce) więc domniemam, że robione pod wydech. Raczej mało prawdopodobne, aby było to od drgań, chyba jeszcze raz czeka mnie rozebranie gaźników może membrany, już powoli mnie trafia , gaźniki ustawiane na świecy colortune, pali na dotyk, chodzi równo tylko jedzie coraz wolniej.
Odpowiedz
#15
Może rzeczywiście jakaś nieszczelność w dolocie. Sprawdzałeś szczelność przy króćcach ssących? 
Pewnie wiesz, ale napisze gdyby ktoś inny kiedyś sprawdzał - chodzi o gumowe króćce łączące gaźniki z głowicami. można psiknąć plakiem gdy silnik pracuje w okolice tych króćców, jeśli praca silnika się zmieni, to znaczy że najprawdopodobniej mamy nieszczelność.

UWAGA plak jest łatwopalny, więc proszę uważać bo strumień gazu może się zapalić (gorący wydech, przebicie na świecach, itd), a nie ponoszę odpowiedzialności za ewentualne szkody
Smile
Odpowiedz
#16
Konfiguracja gaźnika jest oryginalna. Z przodu dysza ma być 85 (być może nawet tak jest, czasem cyfry są wybite niedokładnie, a keihin nie robi dysz 86), ale nawet 86 nie zrobi różnicy.
Wartości z waku nie są ważne, tylko wzajemne położenie wskazówek.
Na colortune możesz najwyżej ustawić mieszankę dla wolnych obrotów i do 1/8 otwarcia przepustnicy, co nie ma wpływu na prędkośćmaksymalną przy WOT.
Odpowiedz
#17
Zanim zaczniesz rozbierać moto na części, przychodzi mi jeszcze jedna rzecz do sprawdzenia - jaka jest ewentualna różnica w sprężaniu między przednim i tylnym cylindrem.
Odpowiedz
#18
(Wczoraj, 11:56 AM)buczek napisał(a): Zanim zaczniesz rozbierać moto na części, przychodzi mi jeszcze jedna rzecz do sprawdzenia - jaka jest ewentualna różnica w sprężaniu między przednim i tylnym cylindrem.

Sprawdzałem już dokładnie nie pamiętam, ale było powyżej nominału coś koło chyba 14bar. To sprawdziłem najpierw. Na chwilę obecną jak znajdę czas to rozbiorę jeszcze raz gaźniki i sprawdzę jak jest z dyszami iglicami itd, przyszło mi jeszcze jedno do głowy , nieszczelność w układzie pair jakby się zachowywał silnik. Może dlatego musiałem ponownie synchronizować gaźniki.
Odpowiedz
#19
Z systemem pair nie pomogę, bo znam zarys sposobu działania i przeznaczenie, ale nie rozgryzłem go do końca. Do synchronizacji odłączasz wężyk od pair, więc nie powinien on mieć wpływu w momencie synchronizacji, co najwyżej w trakcie jazdy można by było to ewentualnie odczuć. Może nieszczelny albo uszkodzony jest zawór sterujący pair? Można spróbować zaślepić układ pair i wtedy przetestować czy się poprawi.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości