Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thread Contributor: RAQ6Jakie obroty max
#51
(07-15-2018, 12:10 AM)CinekGDA napisał(a): Dzięki za test Raqu. W oczekiwaniu na niego zakupiłem 51r. U mnie na jednym i drugim wynik ten sam Sad
Chyba tak ma być, albo ten typ tak ma.

pamiętaj o roczniku ja mam 2005, więc M51r  powinnien być w oryginale, ale dla pewności jeszcze raz wyreguluj  i synchro, ja po bezpośrednim przełożeniu też nie odczuwałem różnicy. Ewentualnie może ten mój M51b jest w jakiś sposób uszkodzony.

(07-14-2018, 11:22 PM)Piotrek napisał(a): Szanowny Kolego, małe Varadero jest szalenie podatne na warunki i obciążenie. Waży swoje i ma tylko 15 KM. Powiem szczerze, jeśli rozpędza się do 110 km/h, nie dławi się i ciągnie od dołu, to V-max jest nieważny. Ważne jest to, że lecąc nim 90-100 km/h nie czujesz, że jest to kres jego możliwości. Możesz zmieniać w nim milion rzeczy, testować milion ustawień, a różnica będzie subtelna, odczuwalna tylko przez Ciebie, szalenie subiektywna. Boisz się TIRów? Obierz trasę bocznymi drogami, nic nie stracisz. Na dodatkowych kilometrach motocyklem nigdy się nie traci. Powiem więcej - tylko zyskuje. Ciesz się z jazdy, zamiast szukać dziury w całym. Jeszcze raz: do 80 km/h - idzie ostro; 80-100 km/h przyspiesza; powyżej 100 km/h - katorga. I to wszystko jest w porządku. Miewałem trasy kiedy we dwójkę (100+60 kg), z zapakowanym kufrem i tankbagiem, leciałem 110 km/h. Nawet wtedy nie było to wszystko, na co go stać. Bywało też, że w tym samym zestawie utrzymanie 90 km/h to była męczarnia dla Varadero. Nie duś motocykla pod czerwone pole na 5 biegu. Zamiast tego ciesz się z jazdy. Bo naprawdę jest czym.

No właśnie zdaję sobie sprawę z tego, że to małe viadro i cała kwestia była w tym, że nie osiągało magicznych 110, a do 100 można było wypić kawę, nie polemizuję czy 15 km to dużo czy mało, ale porównując do junaka, wsk, simson s51,MZ 150, honda mt 80 tym wszystkim jeździłem i miałem oczywiście część z nich to dwusuwy, wagowo porównywalny to tylko junak, wszystko oprócz simsona 100 osiągało mimo niższych katalogowych prędkości maksymalnych. Co do tirów to jakbyś prześledził dokładnie posty wiedziałbyś, że chodzi właśnie o drogi lokalne. Mieszkam niedaleko A4 Między Legnicą, a Zgorzelcem, i przynajmniej 4 razy w tygodniu naszymi lokalnymi drogami puszczają objazdy z A4, głównie trasą 94 spróbuj wtedy pojeździć jak nawet wbić się nie da. Nie dlatego kupiłem viaderko by zapier.... do tego wystarczyła by NSR lub Aprilka, chodziło tylko o to by osiągało to co powinno. W moim słowniku nie ma pojęcia "ten typ tak ma"  dotyczy to wszystkich pojazdów mechanicznych, które mam ,a jest i było ich sporo.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości