Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thread Contributor: CinekGDAŚruba regulacji mieszanki paliwowo-powietrznej
#1
Cześć.
Szukałem na forum informacji odnosnie działania owej śruby. Raz piszecie że wykrecajac ja wzbogacamy mieszankę, a raz że wręcz przeciwnie.  To pracy silnika nie mam zastrzeżeń. Bardzo ładnie odpala, równo chodzi, spalanie 4-4.2l/100km.  Niestety prędkość maksymalna na prostej to 100km/h, do tego elektrody na świecach są białe jak śnieg. Kompresja też nie powala bo 11,8bara.
Odpowiedz
#2
Śruba reguluje ilość paliwa na wolnych obrotach i do 1/8 otwarcia przepustnicy. Wykręcając zwiększamy ta ilość, czyli wzbogacamy. Nie ma wpływu na v-max.
Odpowiedz
#3
Jesteś pewny że nie odwrotnie? Jak mam wykręcone o 1 obrót to czuć spaliny jakby był na ssaniu. Jak wykręcam to już nie.
Odpowiedz
#4
(06-10-2018, 09:13 AM)CinekGDA napisał(a): Jesteś pewny że nie odwrotnie? Jak mam wykręcone o 1 obrót to czuć spaliny jakby był na ssaniu. Jak wykręcam to już nie.
ale mowisz o tej srubie-pokretle obok ciegna ssania czy o jakiejs sribce gdzies na gaznikach?
Odpowiedz
#5
Na gaźnikach, ale Fotom to spec więc jest pewnie tak jak pisze.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości