Regulacja zaworów Varadero 125 [Poradnik]

Informacje dotyczące ogólnie Varadero 125

Re: Regulacja zaworów Varadero 125 [Poradnik]

Postprzez czekol » 11 kwietnia 2016, o 14:46

takie same...
Avatar użytkownika
czekol
Zaawansowany
Zaawansowany
 
Posty: 125
Dołączył(a): 17 czerwca 2015
Lokalizacja: Nadarzyn
Maszyna: Varadero 125 07-12
Imię: Michał

Re: Regulacja zaworów Varadero 125 [Poradnik]

Postprzez Piotrek » 17 kwietnia 2016, o 16:53

No to z tymi owiewkami jest tak. Wyjmujesz wszystkie zmyślne zatrzaski, zdejmujesz osłonę chłodnicy, odkręcasz lusterka, odkręcasz zegary, wyciągasz wtyczkę z zegarów, wyciągasz zegary, potem są jeszcze dwie śrubki i gotowe - wszystko porozkręcane, wystarczy już tylko pozdejmować plastiki. Rób to z wyczuciem, a nic nie połamiesz. Dasz radę, sokoro nawet taki laik jak ja sobie poradził :)
K1024_IMG_0045.JPG

K1024_IMG_0048.JPG

K1024_IMG_0049.JPG

K1024_IMG_0050.JPG
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
"Speed is all I need..." - Kowalski
Avatar użytkownika
Piotrek
Zaawansowany
Zaawansowany
 
Posty: 152
Dołączył(a): 15 maja 2015
Lokalizacja: wschód
Maszyna: Varadero 125 07-12
Imię: PiotrekS

Re: Regulacja zaworów Varadero 125 [Poradnik]

Postprzez seebst » 17 kwietnia 2016, o 17:21

No bomba! :-)
A tylko rozbierałeś plastiki, czy też robiłeś całą regulację zaworów?
seebst
Zaawansowany
Zaawansowany
 
Posty: 223
Dołączył(a): 13 listopada 2015
Lokalizacja: FZA
Maszyna: Inny motocykl
Imię: Sebastian

Re: Regulacja zaworów Varadero 125 [Poradnik]

Postprzez Piotrek » 17 kwietnia 2016, o 17:47

Nie musiałem regulować, bo było ok :)
"Speed is all I need..." - Kowalski
Avatar użytkownika
Piotrek
Zaawansowany
Zaawansowany
 
Posty: 152
Dołączył(a): 15 maja 2015
Lokalizacja: wschód
Maszyna: Varadero 125 07-12
Imię: PiotrekS

Re: Regulacja zaworów Varadero 125 [Poradnik]

Postprzez seebst » 17 kwietnia 2016, o 18:41

No ale zdejmowałeś pokrywę :-D
Więc napisz coś o tym, jak z uszczelką, na co uwagę zwrócić itp.
seebst
Zaawansowany
Zaawansowany
 
Posty: 223
Dołączył(a): 13 listopada 2015
Lokalizacja: FZA
Maszyna: Inny motocykl
Imię: Sebastian

Re: Regulacja zaworów Varadero 125 [Poradnik]

Postprzez Lukas87 » 17 kwietnia 2016, o 21:11

Ustawiałem zawory i nie trzeba demontować za dużo tylko wypełnienie chłodnicy
Lukas87
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 49
Dołączył(a): 30 grudnia 2015
Lokalizacja: Z daleka
Maszyna: Varadero 125 07-12
Imię: Varadero

Re: Regulacja zaworów Varadero 125 [Poradnik]

Postprzez seebst » 18 kwietnia 2016, o 06:19

A jest jakieś ryzyko, że skądś może olej wylać się? A co z tą uszczelką? Mam przed regulacją załatwić sobie nową, czy stara się nada?
seebst
Zaawansowany
Zaawansowany
 
Posty: 223
Dołączył(a): 13 listopada 2015
Lokalizacja: FZA
Maszyna: Inny motocykl
Imię: Sebastian

Re: Regulacja zaworów Varadero 125 [Poradnik]

Postprzez Piotrek » 18 kwietnia 2016, o 07:37

Uszczelka była w dobrym stanie, jest dość gruba - została stara. Tak jak kolega pisał wyżej. Trzeba uważać, żeby przy zakładaniu się nie zwinęła.
Ja miałem spuszczony olej przy tej regulacji, ale nie sądzę żeby coś tam miało się wylać.
"Speed is all I need..." - Kowalski
Avatar użytkownika
Piotrek
Zaawansowany
Zaawansowany
 
Posty: 152
Dołączył(a): 15 maja 2015
Lokalizacja: wschód
Maszyna: Varadero 125 07-12
Imię: PiotrekS

Re: Regulacja zaworów Varadero 125 [Poradnik]

Postprzez seebst » 18 kwietnia 2016, o 08:23

No dobra, będę niedługo w takim razie walczyć z tym. Chociaż kiedyś byłem przeciwny temu, żeby samemu podejmować się takich rzeczy, tak przez wzgląd na brak dobrych fachowców i serwisów w mojej okolicy musze samemu sprostać temu zadaniu.
Przy okazji jeszcze, mając już zdemontowaną pokrywę, można jakoś samemu ocenić stan rozrządu, w jakim jest stanie, jak jego naciąg itp., co przy tej okazji warto jeszcze sprawdzić?
seebst
Zaawansowany
Zaawansowany
 
Posty: 223
Dołączył(a): 13 listopada 2015
Lokalizacja: FZA
Maszyna: Inny motocykl
Imię: Sebastian

Re: Regulacja zaworów Varadero 125 [Poradnik]

Postprzez seebst » 4 maja 2016, o 19:48

W końcu się wziąłem za tą regulację. Wszystko mam już rozebrane i zdemontowane, jutro już posprawdzam te luzy, bo na dziś już czasu mi zabrakło.
Mam trzy pytania:
- 1. w którą stronę mam kręcić silnikiem? To znaczy jak włożę klucz do magneta to kręcić w prawo czy w lewo? Czy to nie ma większego znaczenia? Na filmiku z tego wątku zębatka obraca się w lewo. Chociaż ja próbowałem też w prawo troszkę i też idzie.
- 2. podczas demontowania różnych elementów zauważyłem, że na ziemi leżała taka gumowa jakby uszczelka:
uszczelka.jpg

Próbowałem dojść, skąd może pochodzić, ale nie znalazłem dla niej rozwiązania. Może z którejś wtyczki? Tylko patrzyłem na wszystkie i do żadnej by nie pasowało - chyba że do tej od licznika? Hmmm, nie mam pojęcia.

- 3. do czego są w pokrywie silnika takie jakby zatyczki gumowe po dwie z przodu i z tyłu pokrywy, nasadzone na takich kołeczkach, ale nie mające żadnego zadania w mojej ocenie? Na tylnej pokrywie mam ich cztery, a na przedniej ani jednego;
kołki.jpg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
seebst
Zaawansowany
Zaawansowany
 
Posty: 223
Dołączył(a): 13 listopada 2015
Lokalizacja: FZA
Maszyna: Inny motocykl
Imię: Sebastian

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Informacje ogólne

cron