Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thread Contributor: tinuvielsJak dostać się do zegarów
#1
Witam

Chciałbym się dostać do zegarów, konkretnie do wtyczki, możliwe jak najmniej inwazyjnieSmile Pomacałem troche wiadro od środka i idzie tam wiązka lewą stroną ale dostęp słaby. Nie wiem też jak się zabrać za wykręcenie zegarów bo jak patrze na śrubki to mam wrażenie że za chwilę pół przodu odkręcę Wink

Wiecie może jak najłatwiej dostac się do wiązki/wtyczki od zegarów w polifcie? Najchętniej bez rozkręcania połowy motocykla Smile

Uprzedzając pytania;

Potrzebuje wpiąć się pod sygnał prędkości, sygnał z wtryskiwacza, masę, +12V i +12V po stacyjce. Trzy z czterech powinienem znaleźć właśnie w wiązce która idzie do zegarów. Potrzebne mi to do instalacji UKP (taki osobny komputerek który pokazuje spalanie, zasięg, ile zostało paliwa, bieg, dokładną prędkość i pare innych bajerów). Takie cudo jak na tym zdjęciu na górze:

[Obrazek: UDCtSyAl.jpg]

z góry dziękuje za pomoc Smile
Odpowiedz
#2
Dla potomnych;

żeby się tam dostać trzeba odkręcić cztery śróby oraz sześć zatrzasków - zaznaczone tutaj:

[Obrazek: image.jpg]


nie trzeba wyjmować zegarów kompletnie, wystarczy lekko wysunąć żeby dostać się do gniazda i wyciągnąć wtyczkę która znajduje się po lewej stronie o tu:
[Obrazek: image.jpg]

Nie mam zdjęcia wtyczki ale patrząc na nięd od przodu (czyli od strony kabla brzydko mówiąc a nie od strony gniazda w zegarach) z zatrzaskiem na górze sygnały idą tak (kolory nie odpowiadają kolorą przewodów):
[Obrazek: image.png]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości